№ 1 (14) Ч.І – 2020

ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ЦИЛІНДРОПОРШНЕВОЇ ГРУПИ МАЛООБЕРТОВИХ ДВИГУНІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДІАГРАМ ПАРЕТО

 
В.А. Кузнецов

https://doi.org/10.37129/2313-7509.2020.14.1.159-164

ПОВНИЙ ТЕКСТ: PDF (російською)

 

Анотація

 
У статті проаналізовано основні методи підвищення надійності експлуатації циліндропоршневої групи які застосовуються в даний час для ремонту головних енергетичних установок морських суден судноремонтними заводами на території України, а так само за її межами в багатьох країнах світу. Підвищення надійності головної енергетичної установки морського судна в даний час заслуговує на особливу увагу, а важливістю розв’язання цих проблем підтверджується рядом державних, галузевих та інших програм і постанов з виділеннями перспективних напрямків, одним з яких є забезпечення надійної експлуатації головної енергетичної установки морського судна.
Незалежно від того, як довго використовуються низькошвидкісні двигуни, вони повинні належним чином обслуговуватися, ремонтуватися навченим та кваліфікованим персоналом, здатним діагностувати пошкоджені частини механізму. Надійність двигуна повинна постійно підтримуватися на всіх цих етапах, оскільки безпека судноплавства залежить від якості ремонтних робіт.
Довговічність двигуна залежить від вибору матеріалу деталей, способу отримання заготовок, дотримання технології виготовлення деталей, складання монтажу, якості палива і масел, сучасного і якісного обслуговування. Високий рівень якісного обслуговування і експлуатації установки, згідно з нормами і вимогами заводу виробника впливає на довговічності роботи деталей циліндропоршневої групи, які знаходяться у важких умовах експлуатації, а саме, висока температура, тиск, наявності корозійного середовища. Тому ці деталі повинні володіти заданої зносостійкість, жароміцність, корозійну стійкість.

Ключові слова

дефект, відмова, довговічність, надійність, циліндропоршнева група, малообертові двигуни, діаграма Парето, діаграма Ісікави.

 

Список бібліографічних посилань

  1. Возницкий И.В.  Двигатели МАН B&W модельного ряда МС 50-98. Конструкция, эксплуатация, техническое обслуживание. - М.: МОРКНИГА, 2008, - 264 с.
  2. Сторожев В.П. Технология судоремонта. Учебник для высших морских учебных заведений. Херсон. ОЛДИ – ПЛЮС. 2017. – 578 с.
  3. Исикава. К. Японские методы управления качеством. Сокр. Пер. с английского. Под редакцией А.В. Гличева – М. :Экономика. 1998. – 214 с.
  4. Ричард Кох. Принцип 80/20. Перевод на русский Эпимахов О.Н. Издательство “ЭКСМО”. 2016. – 336 с.

 

 References

  1. Voznitsky, I.V. (2008). Dvigately vnutrennego sgoraniya MAN B&W modelnogo ryada MC [Internal combustion engines MAN B&W MC]. Moskva: MORKNYHA Publ. [in Russian].
  2. Storogev, V.P. (2017). Tekhnologiyasudoremonta [Ship repair technology]. Kherson: OLDIPLUS Publ. [in Russian].
  3. Isikawa, K. (1998). Yaponskie metodi upravleniya kachestvom [Japanese quality management methods]. Economics [in Russian].
  4. Richard, K. (2016). Printsip 80/20 [The 80/20 principle]. EKSMO Publ. [in Russian].
Copyright 2014 14.1.159-164 (укр) А. Розроблено ІОЦ ВА
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free