DOI: https://doi.org/10.37129/2313-7509.2020.13.2.158-166
«СОЦІАЛЬНО-КРЕАТИВНА МОДЕЛЬ ВИКЛАДАЧ-КУРСАНТ» -
КОНСТРУКТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
В. Олло, О. Сакно
АНОТАЦІЯ
Протягом постійних випробувань Незалежності України, потрібно зміцнення Збройних Сил України, що стало почуттям особистої гідності кожного громадянина України. Українській армії сьогодні потрібно інший соціально-креативний солдат, матрос, офіцер, генерал, адмірал, що креативне відрізняється, згідно соціальних вимог українського суспільства. На тлі подій, що відбувається на Сході України стосовно особового складу Збройних Сил України несподівано щодо всіх, зросли величезні вимоги:
-      необхідність особливої фізичної, спеціальної та підвищення професійної підготовки;
-   протистояння Україні збройних формувань, що підтримується та оснащується однією з найсильніших армій світу, тим самим підсвідомо самопожертва за ради України;
-   присутність серед лав Збройних Сил України, непередбачених попередніми нормативами вікових категорій військовослужбовців, виникає кардинальне коригування вимог керівництва Збройних Сил України;
-   різке зростання патріотизму народу України, викликає ретельне почуття відповідальності кожного військовослужбовця за надану високу довіру, служити народу України;
-    зміцнення держави Україна, відбувається під пильним наглядом та підтримкою світової спільноти, що зобов’язує створення прозорості усіх напрямків діяльності на рівні Держави;
-     постійна загроза державній територіальності, сприяє щодo постійного зміцнення бойової готовності.
Розуміючи складність напруги, конструктивність організації навчального процесу у контексті «соціально-креативної моделі викладач-курсант», під час підготовки майбутніх офіцерських кадрів, виникає потреба у постійному корегуванні пріоритетності сучасних завдань. Армія починається з офіцерського корпусу, відповідно професіоналізм та високий рівень підготовки головний та необхідний результат ефективності виконання завдань стосовно Збройних Сил України. Вищими військовими навчальними закладами України завжди грамотно вирішується комплексні завдання всебічної підготовки громадян України щодо особливої професії бути офіцером. Умілість придбання навичок науково-технічної допитливості та розширення інтелектуального кругозору майбутніх соціальних особистостей, створює модель щодо вступу у самостійне життя захисників Незалежності України.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: конструктивність організації навчального процесу; соціально-креативна модель; науково-технічна допитливість; 
 інтелектуальний кругозір майбутніх офіцерів; формування високопрофесійних військових фахівців.
 

 

ЛІТЕРАТУРА

1. Duffy Thomas M. Constructivism: Implications for the Design and Delivery of Instruction / Thomas M. Duffy, Donald J. Cunningham. – Handbook of Research for Educational Communications and Technology, 2003. http://members.aect.org/edtech/ed1/07/index.html

2. Lawless Caroline. How to Use Constructivist Learning Theory in a Corporate Environment / Caroline Lawless. – Digital Marketing Manager at LearnUpon, Published on August 13, 2019. https://www.learnupon.com/blog/constructivist-learning-theory/

3. Попович О. М. Конструктивний підхід в організації навчання студентів на педагогічному факультеті Мукачівського державного університету / Попович О. М. // Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Series «Pedagogical Sciences». – 2017, Volume 5. – С. 99-105. http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2135

4. Schell George P. Online Course Pedagogy and the Constructivist Learning Model / George P. Schell, Thomas J. Janicki // The Journal of the Southern Association for Information Systems. – 2013, Volume 1, Issue 1. DOI: http://dx.doi.org/10.3998/jsais.11880084.0001.104

5. Щирба В. С. Структурно-логічна схема підготовки фахівців як конструктивна модель процесу набуття професійних / Щирба В. С. // Збірник наукових праць Кам’янець-подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія «Педагогічна». – 2010, № 16. DOI: https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.130-132

6. Andang Suhendi. Constructivist Learning Theory: The Contribution to Foreign Language Learning and Teaching / Andang Suhendi // The 1st Annual International Conference on Language and Literature. – 2018, Volume 2018. DOI: 10.18502/kss.v3i4.1921

7. Lima Valéria Vernaschi. Constructivist spiral: an active learning methodology / Valéria Vernaschi Lima // Interface (Botucatu). - 2017, Vol.21, No. 61. https://doi.org/10.1590/1807-57622016.0316

Copyright 2014 13.2.158-166 (укр) A. Розроблено ІОЦ ВА
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free